Reklamace a vrácení zboží
Reklamační řád
Jak reklamovat a vrátit zboží si přečtěte níže na stránce. Nyní vám popíšeme, jak prakticky probíhají reklamace, pokud by vám u nás zakoupený pyrotechnický výrobek selhal. Tyto situace se přihodí velmi zřídka. Jde o ojedinělé případy, které se nestávají každý rok.
Jak řešit selhávky.
Pyrotechnika je vyráběná ručně. Nahodilé selhávky a chyby se občas vyskytnout mohou, to nezjistíme ani při testování. Uklidníme vás, kvalita produkce je každým rokem vyšší a počet zmetků je opravdu mizivý. Pokud vám u našeho zboží selhávka nastala, postavíme se k problému čelem. Stačí když to nafotíte, pošlete fotky a za vadnou pyrotechniku vám vrátíme peníze. Rozhodně nám nic k reklamaci neposílejte zpátky. Podle návodu na obalu máte počkat 30 minut a pak selhaný výrobek rozmočit ve vodě.
Rozmočený se vyhazuje do komunálního odpadu. Dříve se doporučovalo zakopat do země. Na zboží z 90. let bylo často uvedeno: "...zapopejte do země". Dnes "popat" nic nemusíte, texty na obalech jsou bez chyb.
Co mám k reklamaci doložit
Stačí, když pošlete fotografie reklamovaného produktu a číslo bankovního účtu pro zaslání platby. Vadným produktem máme na mysli nevystřílený kompakt, ve kterém jsou na fotce vidět vystřelené a nevystřelené výmetníky.
Kompakt který se po deseti výstřelech přerušil.
Nereklamujte rakety, které neodstartovaly k obloze, ale jejich "hlava" (efektová komora) vyhodila světličky. Raketa nemůže vzlétnout když ji zapíchnete stabilizátorem (tou tyčkou) do sněhu, nebo do země. Rakety se nikdy nikam nezapichují, ale volně se vloží do startovací trubky.
Dalším případem mohou být explozí roztržené fontány, vulkány a římské svíce.
Selhávka vulkánu.
Podle jména a adresy si sami vaši objednávku dohledáme, není třeba se zdržovat vypisováním reklamačního listu.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace
Vyřizujeme neprodleně. Nemáme nejmenší důvod se reklamací zabývat dlouhých 30 dní. S dovozcem to vůbec neřešíme, nikam reklamaci nepostupujeme. Proto vše proběhne okamžitě. Platbu za vadné zboží vracíme bez zdržování.
V případech, kdy se nejedná o náhradu za selhaný výrobek postupujte podle Reklamačního řádu:
Jak reklamovat a vrátit zboží - Reklamační řád
(Je to bod č. 10 Všeobecných obchodních podmínek )
10.1 Tento reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek internetového obchodu https://www.pyrotechnika-online.cz, a definuje základní podmínky a způsob reklamace vad zboží kupujícím.
Tento Reklamační řád vychází z ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tento Reklamační řád vymezuje vztah mezi prodávajícím a kupujícím - fyzickou osobou nepodnikatelem,který uzavírá smlouvu výlučně mimo rámec své podnikatelské činnosti či samostatného výkonu povolání.
10.2 Kupující je povinen se seznámit se Všeobecnými obchodními podmínkami a Reklamačním řádem, ještě před objednáním zboží, nejpozději se s nimi však kupující seznámí před odesláním objednávky v internetovém obchodě https://www.pyrotechnika-online.cz, když souhlas s jejich porozuměním a seznámením se s nimi potvrdí kupující zaškrtnutím příslušného pole při vytváření objednávky samotné. Bez zaškrtnutí tohoto pole není možné objednávku kupujícího odeslat. Prodávající/Provozovatel webu https://www.pyrotechnika-online.cz eviduje objednávky Kupujících, též eviduje zaškrtnutí uvedeného pole.
10.3 Uzavření kupní smlouvy a převzetí zboží kupujícím, je považováno za souhlas s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami.
10.4 Kupující je povinen prokázat nákup zboží v internetovém obchodě https://www.pyrotechnika-online.cz zejména daňovým dokladem vystaveným prodávajícím.
10.5 Kupující může pro urychlení reklamačního procesu popsat vady na zboží a zvolit způsob vyřízení reklamace.
10.6 Pokud je objednávka rozdělena, popřípadě obsahuje několik částí (nebo zboží), které jsou dodávány v časovém rozestupu, lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy začíná běžet od dodání poslední části (zboží). Odstoupení od kupní smlouvy, musí být prodávajícímu odesláno v této lhůtě (nejpozději 14 dní od převzetí poslední části, nebo zboží objednávky).
10.7 Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
• má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
• se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
• věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
• je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
• zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
10.8 Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
10.9 Prodávající je povinen přijmout reklamaci na adrese provozovny nebo v sídle i místě podnikání, pokud to povaha zboží umožňuje. Adresa pro příjem reklamace zboží je: roman.pawlas@seznam.cz.
10.10 Prodávající písemně vyrozumí kupujícího o převzetí zboží k reklamaci a o výsledku reklamace.
10.11 Tento Reklamační řád upravuje reklamaci vad, které se vyskytnou u zboží v době dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí, nebo v rámci záruky na jakost (například prodloužená záruka).
10.12 Tento Reklamační řád neupravuje zboží s uvedeným datem spotřeby ve smyslu ust. č. 10.15 těchto podmínek.
10.13 Neodstraní-li prodávající vadu včas nebo vadu odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny nebo může od kupní smlouvy odstoupit.
10.14 Kupující může uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat vyřízení dle bodů v odstavci 6.6 Obchodních podmínek prodávajícího.
10.15 Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí. Nejedná-li se však o zboží s uvedeným datem spotřeby, v takovém případě se lhůta zkracuje na datum spotřeby uvedené na obalu.
10.16 Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce.
10.17 Je-li to potřebné, vysvětlí prodávající v potvrzení srozumitelným způsobem obsah, rozsah, podmínky a dobu trvání své odpovědnosti i způsob, jakým lze uplatnit práva z ní plynoucí. V potvrzení prodávající zároveň uvede, že další práva kupujícího, která se ke koupi věci vážou, nejsou dotčena.
Nesplnění těchto povinností není na újmu platnosti potvrzení.
Tento reklamační řád nabývá účinnosti 03.02.2021
Doručovací adresa pro zaslání odstoupení od smlouvy: roman.pawlas@seznam.cz.